92. Christian Juhl (Replik)
Tak. Jeg er enig med min socialdemokratiske kollega i den kommentar om, at det også er vigtigt at bruge diplomatiet og de ikkemilitære midler, men jeg vil gerne bede ham om at uddybe, hvordan man gør det. For det er jo ikke nok bare at sige, at vi skal have flere ambassadører og diplomater; vi skal jo have en kapacitet til det, f.eks. inden for forskning, f.eks. folk, der evner at lave konfliktløsning.
Upplýsingar
Ræðunúmer
92
Gerð
Replik
Notandi
Speaker role
Nordisk Grøn Venstre
Staða
Waiting for transcription
Dagsetning