285. Tobias Drevland Lund (Replik)
Jeg klarte ikke å dy meg etter innlegget til Eklöf. Jeg skjønner jo at Eklöf har litt problemer med å forsvare Sverigedemokraternas politikk, men spørsmålet til Eklöf er: Mener han at rasisme finnes, og at det er et problem? Etter innlegget hans kan det kanskje virke som om han ikke mener det.
Tietoja
Puheen numero
285
Laji
Replik
Henkilö
Speaker role
Nordisk Grøn Venstre
Tila
Waiting for transcription
Päivämäärä