285. Tobias Drevland Lund (Replik)
Jeg klarte ikke å dy meg etter innlegget til Eklöf. Jeg skjønner jo at Eklöf har litt problemer med å forsvare Sverigedemokraternas politikk, men spørsmålet til Eklöf er: Mener han at rasisme finnes, og at det er et problem? Etter innlegget hans kan det kanskje virke som om han ikke mener det.
Informasjon
Tale nummer
285
Type
Replik
Person
Speaker role
Nordisk Grøn Venstre
Status
Waiting for transcription
Dato