285. Tobias Drevland Lund (Replik)

Jeg klarte ikke å dy meg etter innlegget til Eklöf. Jeg skjønner jo at Eklöf har litt problemer med å forsvare Sverigedemokraternas politikk, men spørsmålet til Eklöf er: Mener han at rasisme finnes, og at det er et problem? Etter innlegget hans kan det kanskje virke som om han ikke mener det.

Information

Speech number
285
Speech type
Replik
Speaker role
Nordisk Grøn Venstre
Speech statuses
Waiting for transcription
Date