Digitalisering
Det nordiska samarbetet om digitalisering är ett nordiskt-baltiskt samarbete på ministernivå. Målet är att stärka regionens konkurrenskraft, främja den gröna omställningen och säkerställa en inkluderande och trygg digital utveckling. Få överblick över aktuella prioriteringar, centrala dokument, nyheter och insatser.